Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Er det jeg også lurer på.. Har hørt snakk om det, men aner ikke hvordan det er ..
Silker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Åh, er det beskrivelse av baby`n sitt ansikt etter fødsel da... I get it
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Er det på mor eller baby?? Har nemlig fått høre at kvinner har føde ansikt.. Helt grønner her jeg.. ;-)
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 det er en beskrivelse av det litt oppblåste, pløsete ansiktet til MOREN som hun vistnok skal få rett før fødselen ;o)
Frk. Vable Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Hmm.. Ok, jeg tenker på sånn "smerte-trekk" moren får over ansiktet når hun føder, sånn at du ser hun har det vondt! Ofte med øynene igjen og litt sånn hjelpeløs mine over ansiktet... Sånn at jeg absolutt ikke har lyst til å føde når jeg ser det... Kjøpte siste Gravid, og der har samtlige av de damene som føder det samme "blikket" eller ansiktet... Og det er VONDT når man ser sånn ut... Men det er kanskje bare jeg som tenker på det når jeg hører "føde-ansikt".
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Fikk akkurat en slik kommentar i går... Er nok bare at ansiktet er blitt litt rundere de siste ukene, er ikke sikker. Har følt med som en "bolle" etter den kommentaren...
PlinkiPlonk Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Folk kan spare seg for visse kommentarer syns jeg da... selv fikk jeg ansikts-ødem (vannansamling), i slutten av SV. Så helt førr jævli ut, å gjett om noen klarte å la vær å si noe, selv om jeg visste hvordan jeg så ut... Neida, du ser ut som en stooor rund ost eller, herregud, holder hodet ditt på å eksplodere. Og mange andre idotiske kommentarer. Kan være det og som er fødeansikt. Da JM så meg, sa hun bare, å nei har du fått det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå