Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvor bra disse funker mot halsbrann eller?? :) En rull om dagen og jeg brenner ikke mer!!! Sikkert ikke kjempesunt, men for min del absolutt verdt det! Syns først det hørtes så teit ut når jeg fikk anbefalt det, men det virker... Blir vel sikkert noen av de samme virkestoffene som i samarin ogsånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjalp ikke på meg, her er det club soda og hel melk som er tingen!

ANBEFALES!!

Skrevet

Funker topp for meg også!!! Har alltid en rull tilgjengelig.

Skrevet

Jeg gikk tom for LINK på julaften, og da måtte vi ut og kjøpe Love Hearts. Knasket i meg en hel rull i løpet av null komma svisj, og det funket som bare pokker. Men jeg tror ikke det hadde holdt med bare et par pastiller, altså. Tygg i deg hele rullen, da har du størst sjans :)

Skrevet

mmm, må være bedre enn gavicon :)

Skrevet

hehe, sitter faktisk her og gumler dem sjøl, og blei litt nysgjerrig da du nevnte det. Så etter på ingredienslista, og tror jeg har funnet hemmeligheten: "Sodium bicarbonate", står det. Det er det samme som natriumbikarbonat, og det finnes i Club Soda også. Namnam.

Nerde-findus

Skrevet

Lovehearts funker!! supert mot brann i halsen:)

Skrevet

Mmm - det er dødsgodt, hjelper i 5 / 10 min så kommer halsbrannen tilbake med dobbel styrke... Gaviscon er min venn, men hjelper ikke alltid det heller...

Skrevet

hehe, belest og orientert er ikke det samme som nerd ;)

Skrevet

Mandler! Sunnere enn Lovehearts er det også ;-)

Skrevet

Funker ikke så bra for meg....

Skrevet

Funka ikke så bra for meg, men er veldig godt og lindrer litt mens jeg spiser de i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...