Gå til innhold

noen flere som har hovna opp i beina?noen som har noen tips som kan sette i gang fødselen?

sunny81

Anbefalte innlegg

jeg har blitt skikkelig hoven siste uka,trenger bare å gå litt før det blir ubehagelig,har hovna opp masse på henda også,det var bare såvidt jeg fikk av meg ringene her om dagen.

men man får vel ikke gjort så veldig mye med det.

er i uke 35+2 dager og fikk beskjed sist at de nærmer seg 3 kilo nå,synes det hørtes mye ut.

noen som har noen tips om hvordan man kan sette i gang fødselen så hadde det vært fint?

Fortsetter under...

Jeg er i uke 26 nå, og er ikke opphovnet, men kjenner at jeg blir fort sliten i beina med mye murring, rar følelse. Innbiller meg at det fort kan bli opphovnet da. Et tips er å bruke støttestrømper. Det har jeg gjort et par uker nå, og synes det hjelper. JM anbefalte det som forebyggende både for hovne ben og åreknuter. Kanskje du kan prøve det.. Lykke til med fødsel som nærmer seg mye nå:)

Når jeg gikk gravid med mine tvillinger så hovna jeg skikkelig opp i beina den dagen jeg skulle føde (!!!!) Jeg hadde beina mine i kaldt vannbad + at jeg hadde beina høyt oppe. Men jeg var så hoven at jeg klarte ikke å gå nesten da.

Kanskje du snart er i fødsel. Svigerinna mi ble også skikkelig hoven like før hun skulle føde.....

Lykke til ihvertfall =)

Jeg er en dag lenger enn deg. Hovnet opp idag! Våknet med et rundt og fint ansikt (whæææ!!) og etter en liten stund oppe var leggene og anklene full av vann. Vet ikke hvordan man setter igang en fødsel, men ser det er MANGE innlegg på 3. trimester om dette. Jeg har jobbet hard for å holde dem inne helt til nå, så nå kan de få være der til de skal ut...

Bad livmorhalsen din i sæd:-). Sist jeg var gravid, var jeg så lei i uke 37(var bare en da), så vi hadde sex en kveld, jeg la meg med beina opp for skikkelig å prøve dette kjerringrådet, og dagen etter gikk slimproppen. Hadde sex dagen etter, og morgenen etter gikk vannet;-). Kan være dette bare var tilfeldig, men skader ikke å prøve. Leste at mannen skulle unngå sædavgang i kvinnen de 3 siste mnd av tvillingsvangerskap på grunn av at kroppen ofte var klar før barna var det, og at det kunne utløse fødsel. Men det virker jo også bare hvis livmorhalsen er klar for det. Og du;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...