Gå til innhold

Hvor mye vann drikker dere?


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt og er konstant tørst og 'tørr' på tunga, men føler jo at jeg drikker vann hele tiden (har alltid vann i imsdalflaska mi). Drikker også jus, melk eller te til alle måltider, men tørst er jeg konstant.

 

Har også fått j... tørre hender, men det kan jo like så gjerne være fordi jeg vasker hendene mine veldig ofte for tiden:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror jeg drikker for lite vann.den første uka drakk jeg som en helt .nå er det til måltider og kansje litt i mellom .men det er ikke mye .

er det ikke noe med at kroppen trenger ekstra vann for og produsere melka??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite... Er ikke tørst i det hele tatt, jeg. Mens jeg var gravid var jeg tørst hele tiden, og drakk mye vann, men nå glemmer jeg å drikke vann siden jeg ikke er tørst. Men merker at jeg drikker for lite for er endel plaget med vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanne!

 

Jeg drikker vann hele tiden. - og da mener jeg hele tiden!! Har alltid en stooort glass vann innen rekkevidde og har flaske med når vi går ut.. Er rett og slett avhengig. - og jeg bruker opp vannet også, for jeg går lite på do og tisser..

 

Jeg hadde sinnsykt tørre hender for en stund siden. Fingertuppene sprakk og føltes som sandpapir... ikke noe særlig å stryke på babyskinn med slike fingre... Jeg smører med fet håndkrem hele tiden, tror det er eneste løsningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker masse vann! Er konstant tørst hele tida!

Har fått tørre og sprukne hender også,tror jeg må kjøpe en sånn sensitiv håndsåpe,er nok fordi jeg vasker meg på hendene x antall ganger om dagen! Håndkrem svir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også tørst hele tiden, drikker masse og tisser lite. Tydelig at kroppen har bruk for all væsken jeg inntar.

 

Merker at jeg blir desperat tørst hver gang jeg ammer, akkurat som at en refleks utløses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her drikkes det litervis med saft. Er tørst hele tiden jeg også...

For ikke snakke om de tørre hendene ja, smører og smører men det hjelper ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønepøne: Jeg blir også akutt tørst når jeg ammer. Stakkar samboeren min må løpe og fulle opp flaska mi hele tiden. Jeg lider jo tross alt av ammetåke og glemmer det hele tiden:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg også, hele tiden. Drikker sikkert 4 liter for dagen. Skikkelig slitsomt, må alltid ha vann i nærheten.. Hendene er også tørre, men tror det er på grunn av kulden, og ja, vasker de mye mer enn vanlig, så mange bleieskift..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørre hender har jeg hver vinter og kuldeperiode, eneste håndkrem somer brukendes for mitt vedkommende er Avene sin, kjøper på apoteket.

Drikker også mye men altfor lite vann. Går mest i te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite.. men kjenner meg igjen.. er knusktørr på innsiden. Er sikker på at det er sandpapir i hele systemet:-) Men allikevel "kommer" jeg ikke på å drikke. Men så plutselig kommer jeg på det, og da bøtter jeg jo nedpå med det jeg kommer over av drikke. Imsdalflaska tømmes vel et par ganger til dagen, og så bøtter jeg litt utenom når kommer på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig tørst på kvelden, men ikke på dagen. Har alltid hørt at man skal drikke mye når man ammer, men hm, var det i ammeboken det sto tro - at det var gammel overtro. Man skulle drikke når man var tørst, ikke helle inn på mye drikke bare fordi man trodde man måtte, for mye væske påvirket ammingen negativt.

 

Om natten kunne jeg drukket mye mer enn jeg gjør. Drikker hver gang jeg er oppe med gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker også mye vann, og likevel er hendene mine sandpapir.. jeg smører og smører med krem, men det er ikke så veldig mye bedre av den grunn.

 

Skal si vi er mange som har det slik... er det ammingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drikker mye vann jeg og....

venninna mi sa at det var bra å drikke mye vann, for all næring og mesteparten av væska går til melka, så man er lettere plaga med forstoppelse når man ammer... vet ikke hvor dette står skrevet, men er det hun sa:) og det stemmer noki her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imsdalsflaske er min gode venn, den følger meg over alt!!! Jeg drikker vann HELE tiden...flere liter om dagen, konstant tørst og tørr i munnen. Drikker lite av annet, går for d meste i vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i utgangspunkt v'ært en type som drikker for lite. Men nå har jeg plutselig blitt stor drikkede. fyller opp flaske hele tiden. blir veldig tørst. men det kommer jo av amming da. det blir egentlig to tre liter gjennom flaske, men så kommer jo annet drikke, som te kaffe, matlaging o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...