Gå til innhold

vond sex etter ks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen andre som har erfart at det svir og er ubehagelig å ha sex igjen etter fødselen? Planlagt ks for 5 uker siden.føles nesten som å miste jomfrudommen igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen her! Forferdelig vondt!!!!!

Vet ikke om det har noe med ks å gjøre, men bra var det ikke...

Skrevet

Har nok mye med at man spenner seg kanskje..

Men man blir litt "trangere" etter fødsel har jeg lest og erfart..

Skrevet

Ja! Ble helt sjokkert første gangen, for visste ikke at det skulle være anderledes enn før fødselen. Og så var det skikkelig ubehagelig, jo! Det var bedre andre gangen, så det går seg vel til...

Skrevet

Jepp, her måtte det til en ny graviditet før det ble bedre.. Veldig vondt og ubehagelig, men sexlysten min var også fullstendig fraværende (begynner å komme tilbake litt nå). Hadde hastesnitt første gang, litt dramatisk, og jordmor mente den dårlige sexlysten kunne være pga min dårlige fødselsopplevelse..

Skrevet

men skal man bare fortsette og prøve og så går det over av seg selv?

Skrevet

Det er helt vanlig å ha litt vondt når man har sex i begynnelsen etter en fødsel pga ømme slimhinner. Dette er fordi hormonbalansen i kroppen er annerledes enn før. Jeg ble faktisk advart av jordmor på sykehuset om dette, men har også lest det flere steder.Ble tipset om glidekrem, det skal visst hjelpe. Hadde sex første gang 6 uker etter ks, det svidde litt de par første gangene, men nå går det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...