Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Ligger et bud inne nå fram til klokka tre. Det er 60 tusen under takst, og vi ønsker ikke å selge under:( Skikkelig nervepirrende.....Håper de tar helt av og byr over hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, synes det er kjempespennende å følge med budrunder på hus i nærmiljøet jeg da, så kan tenke meg hvordan det er å sitte midt i det! :-) Håper dere får en pris dere er fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Fått bud på takst nå! Så er egentlig fornøyd, men de kan gjerne by litt mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Og mer nervepirrende å by på hus!!!!! Gubben er nede og leverer første bud nå og det er 50 tusen over takst... Men spørs om vi får det, for vi kan ikke være med så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja det er også nervepirrende! Ferdig med det vi da:) Og nå gjenstår det bare å få solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Den biten må vi igjennom også om vi får denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S Skrevet 29. januar 2007 #7 Del Skrevet 29. januar 2007 Ja, det er skikkelig nervepirrende. Da vi skulle selge vr jeg så stressa at jeg mista mobilen og knuste displayet på den når megleren ringte..Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 29. januar 2007 #8 Del Skrevet 29. januar 2007 Forstår godt at det er nervepirrende, jeg håper det ordner seg. Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #9 Del Skrevet 29. januar 2007 Lykke til. Skjønner det er nevepirrende. Håper dere får mer enn taksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 29. januar 2007 Vi fikk solgt for noen timer siden. Det ble til takst da, men vi er fornøyde med det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 29. januar 2007 #11 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #12 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med salget! Godt at dere fikk takst, i alle fall! ) Du skulle nok gjort som jeg sa med den grafittien... ;o) Vet du hvordan det gikk for naboen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 29. januar 2007 #13 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med hussalget!! Godt at det hele er over Vi driver å ser i huskattaloger, har lyst å bygge og har funnet ut at det koster like mye for et gammelt hus som et nytt her i byen ( med oppussing osv ) Men så er det å få seg en tomt en trives med da... ikke enkelt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 29. januar 2007 #14 Del Skrevet 29. januar 2007 gratulerer med salget:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. januar 2007 #15 Del Skrevet 29. januar 2007 gratulere med hussalget!! Lykke til i nytt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå