Gå til innhold

Noen som fikk mensen tilbake bare få uker(2-3) etter utskraping

Anbefalte innlegg

Har liksom hørt at det tar ihvertfall 4-6 uker. Men fikk mensen i dag (var hos gynekolog og sjekket fordi jeg ble ganske engstelig) Hadde utskraping for 2 uker og 3 dager siden.Ble syklusen deres endret mye i forhold til sånn den var før???? Var første mens som en vanlig mens??? Blør nemlig ganske lite egentlig.

Klem

Fortsetter under...

Du var vel bare heldig da:-)

Jeg slapp utskrapning etter min MA,for alt kom ut av seg selv natta før jeg skulle dit.

Fra jeg begynte å blø 2 dager før det kom ut,så tok det 36 dager før mensen kom igjen. Jeg blødde forresetn 11-12 dager til sammen ifm aborten. Jeg bødde som normalt nå da jeg fikk førstee mensen tilbake,men det gjorde ikke vondt slik det vanligvis gjør,heldigvis.

Tror det er veldig forskjellig åssen kroppen reagerer etter en abort,og så har det kanskje litt å si hvor langt man var på vei også. Jeg var i uke 11(fosteret død antagelig i uke 6)

Syklusene mine før jeg ble gravid var på 31 dager,så var ikke så langt ifra det nå. Neste vet jeg ikke,mulig den blir forskjøvet siden jeg akkurat har hatt laparoscopi/hysteroscopi.

hei hei!

tror det er normalt med blødninger så raskt etter en utskrapning. hosmeg tok det ikke mer enn 1 uke før jeg fikk blødninger. ikke no massive blødinger nei, ikke noe som man kan kalle menstasjon. syklusen kan forandre seg. første menstasjobn var heller ikke som en vanlig menstasjon. vr mindre hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...