to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 hadde tremin på torsdag (25.januar).... er så lei lei lei!!! forrige helg gikk jeg tre dager med blodblandet utflod... alle var liksom sååå sikre på at det kom til å skje i begynnelsen av uka, men neeeeeida!!!
Liten luring... Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Føler med deg! Hadde termin i går, men har gått med 3 cm åpning siden torsdag. Venter bare på rier eller at vannet skal gå. Har hatt modningsakupunktur 2 ganger, og skal ha det en gang til i dag. Så jeg håper det skjer noe snart selv også. Sender deg masse fødestøv :-)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 takk for det men et spørsmål... hvordan vet dere hvor stor åpning dere har?
Liten luring... Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Har en super venninne som er jordmor. Det er hun som setter akupunkturen, og hun sjekket åpningen både på torsdag og i går. Og så stimulerte hun mormunnen så den kanskje åpner seg litt mer. Den er veldig myk og tøyelig, så det er visst ikke lenge igjen, sier hun. Godt med gode venner!
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 lykke til videre da! jeg får bare ta det som en overraskelse jeg da! bare jeg slipper to uker over er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå