Gå til innhold

Unn deg litt velvære!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå tenker jeg å ta med meg et glass iskald Cola, fylle badekaret med varmt vann, ta med meg en bok - og nyte at mann og barn er på jobb og i barnehage.

8 dager over termin og SÅ klar for å hilse på magebeboeren, men jammen skal jeg nyte stillheten litt alene nå :-)

Hva skal du gjøre for å få en god dag i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det si det!! er 4 dager over termin jeg da, så skal vel ikek klage... men ikke let åholde humøret oppe hele tiden! samboeren min har fulle dager og syntes det bare er gøy å vente... ikke så lett å holde humøret oppe når jeg føler meg lenka til tv'n :P

jaja! får gå meg en tur ;)

Skrevet

Jeg har allerede bestillt meg sjampo, balsam og saltvannsspray fra strawberrynet - det er jo litt luksus:)

Ellers så har jeg spist deilig frokost og sitter nå og slapper av i sofaen. Skal snart gå ut en liten tur og tror jammen jeg skal kjøpe meg potetgull og dipp... Har hatt lyst på det så sykt lenge, så jeg tror jeg skal sløve på sofaen med det i ettermiddag :) Man må jo bare nyte den siste tiden! Blir ikke sånn på mange år nå.

Skrevet

Tror faktisk jeg skal surfe litt på nett, og finne noe å bestille... DVD fra Platekompaniet, eller noe digg fra BodyShop (hvis de har nettbutikk da...).

Har veldig lyst til å gå en liten tur jeg også, men føret tillater det ikke. Brøytebilen gjør veien glattpolert (bra det brøytes da), og jeg har ikke isbrodder. Vurderer å investere i det gitt, så jeg kommer meg mer ut.

Ellers skal jeg skrive og lese litt mail til og fra gode venner.

Og spise rester av browniesen jeg bakte i går ;o)) Og lage meg en kopp god te. Joda, det går an å kose seg litt også; selv om man begynner å bli lei og utålmodig :) Smart tråd ;o)

Skrevet

Åh! Så fantastisk å høre at det er flere der ute som har vett på å nyte de siste dagene! En flott avveksling fra alle som ønsker råd for å sette i gang fødselen :)

I dag har jeg én uke igjen til termin. De siste to ukene har jeg vært til fotpleie, har vokset leggene, farget vipper og bryn, vært hos fotografen (dere har vel fått med dere gratiskampanjen fra www.fame.no med fotografering av gravide i 2007?), lunsjet med venninner fire ganger, gått turer i solskinnet, vært hos frisøren og hatt besøk av svigermor. Jeg har også strikket nesten en hel dåpskjole til vår kommende sønn/datter, og så har jeg lært meg fem nye barnesanger. Jeg har lest to bøker som har ligget og ventet på meg en stund og sett de to første Harry Potter-filmene. I dag skal jeg gå en liten tur, se den tredje Harry Potter-filmen og strikke ferdig dåpskjolen. I løpet av uka skal jeg ha besøk av ei venninne til lunjs på fredag, jeg skal til jordmor på onsdag, og så tror jeg jammen at jeg skal ta en tur innom jobben og hilse på folket.

Det er så fantastisk deilig å ha fri uten å være syk eller ha dårlig samvittighet, så det skal nytes!

Skrevet

Min kjære kom hjem til meg med gavekort på fotpleie....så jeg skal det i dag.Men nå først skal jeg opp til venninden min som akkurat har fått en skjønn jente å kose litt:)Blir ikke mer utolmodig av det;)

Skrevet

jeg skal til oslo å ligge på hotel, se alt for rognan og reise på hår og skjønnhets messa til helga, det blir godt å komme seg ut med venner. samboeren min fester nesten annenhver helg plutselig etter jeg blei gravid, veit ikke om det er litt panikk før han ska bli far..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...