Gå til innhold

Denne slimproppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo lest det ene og andre om den, men nå ble jeg plutselig litt usikker likevel...

Har ikke hatt mye slimaktig utflod i svangerskapet så ble plutselig litt "på vakt" når det kom klart, litt gulaktig slim på papiret i sted. Kan det være deler av slimproppen? Mener å ha lest at den kan være både klar og blodblandet, komme som en "propp" i en engang eller over flere dager...

Ble så usikker... Hadde noen timer med rier (som viste seg å være maserier) i går og trodde vi var i gang... Har 4 dager til termin på fredag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan selvfølgelig ta feil, men det er antakelig ikke slimproppen du så deler av. Hos meg så ligna det en geleklump som kom alt i ett. Jeg så ikke den i første svangerskapet mitt, men i andre svangerskapet så kom den og da så jeg hva det var. Hvis det som du så av gulaktig slim er det jeg har jeg hatt, så og er det antakelig utflod.

Maserier kan komme og gå. Jeg hadde det i flere dager i første svangerskap - og det var slitsomt og tungt, og man legger merke til alle forandringer og håper at det snart skal begynne. Prøv å ikke tenk på alle tegnene, for når det skjer er du ikke i tvil. Kan du, så fyll dagene dine med innhold - det er lett å sette seg ned å bare vente, men da blir dagene veeeldig lange.

Ønsker deg lykke til

Skrevet

"Min" slimpropp var blankt slim med blod i. Var ikke i tvil i det hele tatt. Merket det når jeg var på do og tørket meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...