Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg får ikke så ofte inn datoer...ser bare om det skjer... Syns det er litt vanskelig også pga at det er noen jeg ikke får inn noen barn på... og det er jo leit... men jeg kan jo ta feil... defor er det vaNSKELIG FOR MEG Å SVARE PÅ DISSE GRAVIDSPØRSMÅLENE... HÅPEr dere forstår
alltidhåp Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Hei: Jeg skjønner deg godt jeg. Utrolig at du ser noe allikevel. Godt gjort:) Jeg skal ikke stille deg mange graviditetsspørsmål, men kan du se om jeg noengang blir gravid eller ikke? Jeg begynner selv å lure, for vi har prøvd siden sommeren 06. Dette er veldig sårbart! Vær helt ærlig. Håper du har tid. Jeg:220477 Han:131175 Tuuuuuusen takk:) Klemmer
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Ja jeg ser to barn... har du funnet ut når du har eggløsning?
'utakknemlig bitch' Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 omformulere litt da kan du se flere barn på meg? og kan du se om det blir en eller tvillinger? hehe..
Gurine og gulla Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Hei på deg... lurer på hvor mange barn du ser på meg da.... om det evt er flere år til... Ser du om sambo får jobb snart. og om jeg får kjøpt den etter lengta hunden til sommeren? jeg er født 230982, han er 040382... takk for svar:)
alltidhåp Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Å det var godt å høre. Ønsker meg to barn, en av hver:) Uansett så er det viktigste at barnet er velskapt og friskt, så får kjønnet bli hva det blir. Jeg fikk mensen i dag. Det rare er at jeg ikke kjenner når jeg har egglsning lenger. Det gjorde jeg før (ca 1/2 år siden). Da hadde jeg sterke smerter. Håper jeg har eggløsning da. Har ca eggløsning om 14 dager jeg nå da. Eller? Tusen takk for at du tar deg tid vennen. Jeg:220477 Han:131175 Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå