Gå til innhold

BabySpire (),


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe..Ikke bra..Hun legen missforto meg, hun lurte på hvorfor jeg var der, så sa jeg at jeg var gravid, å da måtte jeg ta en urinprøve, å den viste positiv men så etterpå skrev hun ut en attest til meg..Jeg hadde ikke bet om det, så spurte jeg om hun ikke skulle ta blodprøver så slik.. så sa hun at det var på første kontroll hos legen, så sa jeg at det var jo derfor jeg var her.. Men hun hadde ikke satt av tid til prøvetaking å snakking idag..:( Så jeg måtte bestille meg ny time hos legen , å da fikk jeg ikke før 13.02.. det er jo drit lenge til og da er jo jeg mange uker på vei...Huff..blir litt iritert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du termin 01/09 da.. Vet ikke hvor mange uker det er jeg, men du kan jo skrive det inn på profilen din, så kommer det opp...? :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du hadde siste mens 22.november så har du termin 29.august :) hadde siste mens 22.nov eg å så da ble termin 29/8 ifølge legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke til legen før den 20.2 (har termin 5/9)tTror det skal være sånn. Føler disse første ukene går uendelig sent......gleder meg til å få mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...skal til jordmor på 1 kontroll den 13 /2 her og..har termin den 27 august...dei ville ikkje ta meg før,,,var ikkje nødvendig...men har en gutt på snart 3 fra før da..men prøvde og få tidli time siden eg hadde svanger skaps diabetes...men men surt og vente så lenge:)skjønner deg godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du i fra om at det var graviditet og 1. gangs kontroll da du bestilte time?

Attesten hun skrev ut - var det et helsekort? Det er obligatorisk.

Ellers er det helt vanlig å ha 1 kontroll rundt uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det sa jeg fra om klart og tydelig da jeg bestillte time...var ikke helsekort hun skrev ut nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...