Susi og prinsessa Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Var så frisk og fin forrige uke , har vært sykemeldt pga kvalmen, men var VELDI klar til å begynne på jobb i dag, men i helga har jeg kastet opp alt, hatt vondt i hodet og følt meg helt jævli, i dag er jeg bare veldi kvalm og må få ny sykemelding. Er lærer og takler bare ikke å være kvalm, kaste opp på jobb + at det blir bare verre når jeg stresser. Noen andre som har erfaring med at kvalmen bare plutselig dukker opp igjen?
Tutta 2208.07 Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Ja jeg opplevde det! Var fin i ca 2 uker, var da bare litt uggen innimellom. Plutselig våkna jeg en dag og måtte kaste opp igjen, dette varte ca 3-4 dager. Begynner å bli bedre igjen nå. Er 12+1. Har hørt at man kan bli verre på slutten av første trimester, før det plutselig går over igjen. Men blir fortsatt dårlig hvis jeg stresser!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Hadde tenkt å legge inn et innlegg m noenlunde samme overskrift som deg nå...Har ikke vært så mye plaget m kvalme som deg, men har vært en del, spesielt om morgenen...har stort sett klart å gå på jobb da, siden jeg har klart å tvinge i meg mat, da har d stort sett gått over...Men de siste dagene har kvalmen gjort comeback hos meg og.. I går klarte jeg ikke annet enn å ligge på sofaen til langt utpå dagen, nå sitter jeg i morgenkåpe i sofakroken og prøver å tvinge i meg mat... Skulle vært i banken og andre steder, men d får bare vente....Arrg...takler ikke å være kvalm...hadde vært bedre å bare spy og bli ferdig m d!!!
Susi og prinsessa Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Ja, huff, skikkelig deprimerende. Synes det er så vanskelig å forholde meg til, når det er så ustabilt, får så dårlig samvittighet for jobben, er nyutdannet. Håper du har rett med at det blir verre noen dager før det blir bra:) Skal til legen nå, skal høre om jeg kanskje kan sykemeldes 50 % noen uker, for å få en myk start til det har stabilisert seg litt.. Enig med deg at det er bedre å spy og være ferdig med det, så slitsomt å gå rundt å være konstant sjøsyk, det var så deilig i forrige uke da jeg var helt fin, spiste til og med en stor biff uten å bli det minste kvalm, nå går det i banan og loff igjen:(
moly Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Eg og va heilt fin 1-2 veker men i helga kom kvalmen igjen for fullt (verre enn nåken gong:( ). Kan da vera fordi eg e veldig sylta? Har sett svart på da dei siste dagane. Skal jo liksom ikkje bli verre no....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå