Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hmmm, noen som har samme problem som meg? På slutten av dagen lukter tissen min skikkelig rart. (høres jo helt dust ut) Samme når jeg skal på do å gjøre nr 2.... Bør jeg ta en GU? Væså snill, svar meg noen. Jeg synes det er skikkelig flaut.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Litt sånn stram sterk lukt... litt vanskelig å forklare. Har aldri hatt sånn lukt før!!! Men det lukter i hvertfall ikke godt. Hmmm:)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Om det lukter salmiakaktig så er det at du lekker urin. Lukter det fiskeaktig (råttent)vil det kunne være en infeksjon. Har selv hatt noe som heter bakteriel vaginose, og det luktet ikke godt. Det kommer av en ubalanse i bakterifloraen i underlivet. Ellers, kan du ha noen betente byller eller noe da?
090207:) Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Kan vær urinveisinfeksjon. Lever en urinprøve.. Lukter det hvis du drikker mye vann også??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Da vil jeg nok si at det ligner mer sånn salmiakk lukt.. tror jeg!! Hehe.. Jeg titta i speilet i stad. Fant ingen byller. Hadde en venninne som hadde det når hun var gravid. Det er noe av det mest kvalmeste jeg har sett. I hvert fall når det ble tatt hull på den. ÅÅh, gud som det lukta. Fysj... Tusen hjertlig takk for svar. Du er en engel. Foretrekker¨å være anonym, men det skjønner du sikkert. Stoor klem
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Ja, vil si jeg drikker mye vann. Men det lukter for det... Orker jo ikke drikke for mye vann da. Må jo på do hele tiden da... hehe:)
Oi ..! Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har også hatt det slik i perioder, men jeg har kommet fram til at det henger mye sammen med hva jeg spiser/drikker. Jeg hadde en periode der jeg drakk mye vann med sitron i. Da luktet det *gjær* av underlivet mitt hver gang jeg gikk på do! Skammet meg skikkelig, for det var ingen tvil om at nestemann inn på do ville rynke på nesen... Så kuttet jeg ut sitronen og gikk over til å bare drikke vann. Begynte å ta jernpiller, og da luktet det innestengt rompe hver gang jeg tok av meg trusa! Sluttet med det, og gikk tilbake til å ikke lukte noe som helst. Begynte å drikke appelsinjuice hver morgen for å få bedre jernopptak (ettersom jeg sluttet med jerntablettene), og da luktet det brått skikkelig *syrlig*, nesten som kulturmelk... Det verste med lukt fra underlivet, er at en føler seg så innmari skitten, uansett hvor mye en vasker seg. En har ikke lyst til å ha sex engang! Nå har jeg én uke igjen til termin, så nå holder jeg meg unna både sitron, appelsinjuice og jerntabletter. Lukter ingenting unormalt, har sex og koser meg nå den siste tiden. Og hvis du virkelig har lyst til å forske på hvor mye kostholdet har å si på kroppslukten, prøv å slippe en fis etter å ha spist Honnikorn!
Frk. Vable Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Hhahahaha!! Skal si du har forsket mye på kroppslukter!!! Hehehe Men lukter det virkelig salmiakk hvis man lekker urin? ¨ For jeg synes nemlig at det har luktet salmiakk hver gang jeg har vært på do idag og lurte på om det var meg lukten kom fra eller om vaske-mannen hadde vært der og sprøytet... ja, på do, altså... hehe Men tror ikke jeg lekker urin, bruker truseinnlegg, men trodde virkelig det var utflod jeg så der!! Eller lekker jeg uten å vite det?? Hmm..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Morsomt innlegg... Hehe... Ja, det kan jo selvfølgelig henge sammen med kostholdet ja!! Men hva er det som gjør at det lukter vondt av meg?? Hmmm.... Vanskelig, for jeg spiser så mye forskjellig. Hehe.. Ja, det er liksom ikke så morsomt å ha sex når man lukter sånn, uansett om man akkurat har kommet ut av dusjen. Føler jo at lukta følger deg hvor enn du går.
Oi ..! Skrevet 29. januar 2007 #11 Skrevet 29. januar 2007 Til vår felles trøst, så tror jeg kanskje at vi er litt mer váre for egne lukter enn de rundt oss. Håper det, i hvert fall Tenk gjennom om du spiser noe spesielt syrlig/sterkt i hverdagen som gjør at du lukter som du gjør. Hvis ikke, kan det jo være at du lekker litt urin, slik som er foreslått over her? Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #12 Skrevet 29. januar 2007 Interessant, jeg drikker masse vann med sitron i og jeg har også lurt på hvorfor urinen min lukter gjær-aktig. Trodde nesten jeg hadde sopp-infeksjon... Men det smaker jo så godt og er jo sundt...argh
ejiec++ Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 jeg er også redd for at det skal lukte av meg, og har brukt bind hele svangerskapet og bytter disse hyppig. Synes bindene fra Allways "holder" mest på lukt - da kjenner jeg ikke noe selv heller... :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 jeg lukter også.hehe. men tror egentlig bare det lukter strammere av utfloden når man er gravid. har lest også at man bør vaske seg to ganger om dagen i underlivet(ikke nødvendigvis med såpe da) og bytte truse fordi man svetter mer enn før der.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Jeg lukter også vondt, salmiakk aktig, men vondt liksom, ikke av s elve utfloden, men av meg.... bør dusje 2 g daglig... Nå har jeg begynt med asan våtservietter også.. hjelper det altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå