Gå til innhold

kvalmestillende

moklatt 9 dager til termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har erfaring med kvalmestillende?Postafen eller lign. Skal på hotell i helgen med jobben til min mann og har ikke akkurat lyst å begynne å brekke meg under middagen..Er så kvalm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postafen funka veldig godt på kvalmen, men jeg personlig ble dobbelt så trøtt...

Skrevet

jeg har prostafen..den hjelper bra...men jeg blir trøtt og dårligere dagen etterpå....vet ikke om det har noen sammen henge....

Skrevet

Jeg har fått Phenergan av min lege. Den hjalp litt, ble veldig trøtt av den.

Skrevet

Hei!

Jeg fikk afipran (eller noe sånt) da jeg var på tidlig ul på sykehuset. Blir dårlig resten av dagen/kvelden når jeg har tatt den, men så blir jeg helt fin i to/tre dager. Tror du må få den på resept.

Skrevet

Hei jeg har vært kvalm hele tiden og i helgen skulle vi på tur til london(mammas 60årsgave) planlagt i to år og var nødt til å være med. gruet meg helt siden jeg fikk vite jeg var gravid. Fikk postafen og tok en morgen, ettermiddag og kveld. hjalp litt på kvalmen det, men herregud så trett jeg var.

men bedre å være segen enn kvalm!!!

lykke til!

Skrevet

takk for svarene alle sammen.greit å forhøre seg litt.bedre å være litt trøtt enn kvalm ja.får heller gå tidlig å ligge meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...