Bluebabe Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hei alle sammen! Jeg er litt spend på om dere kan se når jeg blir gravid. Jeg ble spådd en gang at det skulle skje i Januar, men ingenting har skjedd. Så er spent på om dere kan e en månede... Jeg er født: 180385 Samboern født: 050375 Takker på forhånd:) Mvh Bluebabe:)
Håperjo Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er nybegynner, men kan forsøke meg. Ta derfor alt jeg sier med en klype salt! Ser vinterbarn på deg, januarbarn kanskje? Eller desemberbarn. Er litt usikker på måneden. Ser også at du vil prøve en stund, ca. 10 pp til sammen, dvs. fra du startet prøvingen. Lykke til iallefall!
Bluebabe Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2007 Takker for svaret:) jeg skal ta det med en klype salt. Vi seff bare rette på det du sa da, for jeg har allerede hatt 14 pp... Så det med 10 pp var feil da. men ellers Håper jeg på enten Oktober,november el desember barn. Vil så gjenre få baby i 2007.. men får bare håpe og prøve vidre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå