Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 har aldri hatt det jeg.... tror jeg da... har vondt i magen i dag, men tror ikke det kan være kynnere.... men kjekt å få en forklaring på hvordan det kjennes ut....
RompeRock Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Da blir magen hard, men bare for en kort stund. Akkurat som det knytter seg litt der nede (jeg har kynnere helt nederst i underlivet, men sikkert de som kjenner dem lenger opp også). Av og til blir jeg lurt til å tro at det er buksa eller trusestrikken som strammer; men når jeg kjenner etter er det ikke det. Da er det kynnere ) Kynnere skal vel ikke gjøre direkte vondt, men kan være ubehagelig. Håper du ble litt klokere )
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Magen min blir ganske hard om kvelden... det er ikke vondt, men det presser... jeg har hele tiden trodd at det er babyn som liksom presser seg mot magen min jeg... men kan det være det som er kynner??
RompeRock Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Kan jo være Se for deg en knyttneve som knytter seg alt den kan i noen sekunder, for så å slippe taket igjen. Synes mine kynnere kjennes lik ut. Men det kan jo også være en liten babyrumpe som prøver å skvise seg ut gjennom huden ) Tenk etter hvor du kjenner det, og hvor lenge "presset" pågår. Dersom det er kynnere du kjenner, er det ihvertfall bare bra. Livmora øver seg til fødselen )
Sandrapia&JuliaAlexandra Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Kynnera kan man kjenne i heile magen å på bestæmte plassa.. En kynnar kan vare alt ifra nån sekuna t 20 min.. Nån kynnera kan vær stærk å nån svak..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 jeg har kynnere hele dagen med små pauser. kommer og går men av og til kommer de hver 3 minutter og det kan være son i mange timer. magen bli stram og det gjør vondt. høres nesten ut som ryer men har dem fra fredag så det kan ikke være... men det er vanlig at de gjør ikke vondt - hos de fleste. jeg er bare litt uheldig. har 2 uker til termin. håper slipper å gå over... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå