ludda Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Da tar jeg endelig mot til meg å gir en oppdatering.Jeg trodde jeg var gravid denne måneden da ikke mensen kom på ikm dagen å jeg bare hadde lyserosa utflod 4 dager etter ikm.5 dagen kom tante rød.Var helt sikker jeg,åsså ble jeg så skuffa.Ser dere er flinke til å fortelle med en gang hvordan ting er.Tenk jeg ble så skuffa at jeg ikke har klart å skrive før nå.Så nå er vi igang igjen.Har ikm uke 7.Leter etter denne eggeløsningen som jeg ikke blir klok på.Tester ikke for det er så dyrt å jeg har aldri opplevd at den blir positiv uansett.Noen EL råd eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7991829-jeg-beundrer-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Trille* Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei! Jeg har ingen gode tips, vil bare si at jeg skjønner at du blei veldig skuffa! 5 dager etter IKM er lenge, særlig hvis du har stabile sykluser. Jeg ville blitt kjempeskuffa! Men nå er det jo nye sjangser, du har vel EL rundt nå. Som sagt, ingen tips, vil bare ønske LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7991829-jeg-beundrer-dere/#findComment-7992114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serial mom Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Er ikke av de flinke til å oppdatere så mye på om jeg er i ny pp eller ikke,men mest fordi jeg har mista tellinga for lenge siden,og fordi det ikke betyr så mye for meg å vite det! Skjønner godt at du ble skuffa,særlig når TR ikke kommer som forventa/er annerledes enn normalt. Dersom du har regelmessig syklus trenger det ikke bli så dyrt å EL-teste,men om du ikke har snøring på når d kan forvente den,så er jo det en annen sak. Vet du,det billigste,og beste,du kan gjøre for å finne EL,er å ta tempen hver morgen gjennom hele syklusen. Du kan også ta EL-tester samtidig,bare for å dobbeltsjekke. Når du har hatt EL,så stiger temperaturen din litt,og da kan du se når EL har vært om du lager et tempeskjema.(om du ser på Fertilityfriend.com,så kan du evt skrive inn tempen der,og så beregner den for deg) Når du har tempa noen pp'er(om det ikke klaffer før det da),så kan du etter et par-tre ganger se tendensen,og både beregne EL og IKM. Om du i tillegg skriver ned åssen kroppen din føles,åssen utfloden er(den forandrer seg jo hele syklusen) og andre ting du merker på kroppen(noen kan kjenne når de har EL) Dette er helt gratis(bortsett fra termometeret da),og du lærer kroppen din å kjenne veldig godt. Det står masse om EL,temping,testing,utflod/sekret m.m på www.pernille.info,så der kan du lett lære deg åssen det funker! Det er ikke spes. vanskelig,og lurer du på noe er det bare å spørre! Lykke til,ludda! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7991829-jeg-beundrer-dere/#findComment-7992187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå