Gå til innhold

Til dere med brystvegring

Anbefalte innlegg

Ville bare dele dette med de som gidder å lese.

Gutten min begynte å nekte å ta pupp da han var to mnd. Jeg prøvde alt mulig, men ingenting nyttet, og flaske bare brakk han seg av. Til slutt kom vi frem til at eneste mulighet til å få i ham mat var å amme sovende. Jeg bar og bar og bar...og bar...da han akkurat hadde sovnet la jeg ham til brystet og han spiste. Hvis han ble forstyrret av en liten lyd, han var så var...våknet han og jeg måtte gjenta hele prosedyren. Til hvert måltid, hele dagen, i 3 1/2 mnd. Hadde mange fortvilte stunder der jeg hadde lyst til å gi opp hele greia, men siden han nektet flaske fortsatte jeg. Ba om råd på helsestasjonen, her inne, visste ikke at brystvegring eksisterte da jeg begynte å amme og følte meg ganske mislykka til tider, hvorfor kunne han ikke bare spise? Fikk kontakt med en ammehjelper som hadde hatt samme problem og etterhvert aksepterte jeg vel at han bare var sånn... Så plutselig for noen dager siden merket jeg at han søkte etter brystet for første gang på 3 1/2 mnd og jeg la ham til bare for å prøve og han spiste som bare det. Nå

er det fem dager siden og han har ikke nektet puppen en eneste gang siden. En helt fantastisk følelse. Vet ikke om jeg tør å tro at det er over og venter liksom på at det skal komme tilbake, men koser meg med hver eneste amming og er så glad for at jeg ikke ga opp. Kanskje en liten trøst til alle som sliter med dette...det finnes håp og det kan gå

over. Håper inderlig det fortsetter...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7991721-til-dere-med-brystvegring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...