Gå til innhold

handling av babyting

Anbefalte innlegg

Skrevet

når begynner dere å handle inn ting dere trenger til frøet kommer???

jeg er vist i uke 15, i følge her, men siden jeg ikke husker siste mens, vet jeg ikke om det stemmer, men både legen og her er enige om når=P

uansett, når begynner dere? er jo greit å begynne litt tidli, men selv vet jeg ikke når jeg skal begynne, synes kanskje for min del at det er litt for tidli enda, da jeg fortsatt er livredd noe kan gå galt enda...

når følte dere at dere kunne puste ut, slappe av og begynne innhandlingen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble litt roligere etter UL, da jeg fikk vite at det var en baby og at babyen var frisk. Litt kjedelig å kjøpe vogna kjempetidlig for så å finne ut at du venter tvillinger. Nå er jeg 26+1 og har begynt handlinga av babytøy, flasker o.l. Barnevogna er også kjøpt nå. Jeg må handle når jeg har penger da i og med at jeg ikke har så god råd.

Jeg tror dette er veldig individuelt. Noe du må føle på selv tror jeg.

Lykke til uansett :-)

Skrevet

jeg og må ta det litt nå og da...

har bare begynt å se etter ting jeg liker, men vil ikke kjøpe noe føre jeg vet kjønn... men fortsatt litt kjekt å se når andre begynner, også...

føler selv jeg har null peil på noe som helst da jeg er førstegangsfødende...

Skrevet

Jeg er førstegangs jeg også, men har noen venninner som allerede har fått barn, så jeg får arve og kjøpt en del brukt derfra også. Mamma har også kjøpt litt småting til meg. Det er kjempegøy nå som magen har blitt større, og man faktisk kan se på meg at jeg er gravid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...