februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Tenkte å benytte meg av sjangsen når jeg vet du er her inne:) Holder du på med i dag du da? Ingen tegn til at lille gutt vil ut?
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2007 Da har du vel alt logget av da, tusler ut i snøen og bygger snømann med barna jeg da..........ha det bra:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Du må da ikke ha det så travelt!!! :-) Lillegutt vil ikke ut enda nei. Begynner å bli utålmodig jeg nå. Mannen er mer utålmodig enn meg da. :-)
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Hei, da er vi inne igjen. har vel ikke tid til å sitte å ventë på svar:) Skal gå å starte med middagen nå, pannekaker i dag...... Snakkes:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hei!!!!!!!! Har du stått opp eller??? :-)
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Hei det er liv i deg :0) Har sett etter deg flere ganger,tenkt slik på deg.Tenk nå er tiden din også her.Lykke lykke til med fødselen :0) Marius har allerede litt 3 mnd han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå