Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 vil noen legge på oss: jeg 080377 han 240269 takk:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Hva vil du vite? Kan prøve da:0)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 takker:) er på vei inn i et forhold med han, og liker han godt, men noe som holder meg tilbake. skal jeg kjøre på eller trekke meg ut? har en liten jente jeg er alene med så vil skåne henne fra tull og tøys
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Får han frem som en god og stabil mann. Han er glad i deg, men virker litt usikker på sin side også, han. Virker nesten som om han merker at du nøler litt, og med det blir han òg litt tankefull. Han er nok også litt nølende pga jenta di, kjenner seg jo ansvarlig for at hun skal ha det fint. Og føler kanskje dette ansvaret som litt stort. Om du virkelig vil satse på denne mannen, mener jeg at dette fint kan fungerer. Men som du selv sier er det dette "noe" som ligger her..jeg klarer ikke helt å få fatt på hva det er. Kanskje er det noe rundt, som arbeidsplass, ulike interesser eller noe som virker som et hinder her.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 tusen hjertlig:) det ga meg mange svar. jeg har skjønt han synes det med lille frøkna er litt skummelt, så der falt ting på plass. vi er nok litt ulike, og jeg er nok veldig usikker på meg selv og mitt selvbildet og det påvirker samtalene og møtene våres litt. Men skal slappe av litt på det nå og heller bare prøve å kose meg! for han er virkelig en fin fyr! og selv om vi er ulike så er vi også veldig like.og sjelden jeg har møtt en mann som jeg prater så lett med! men han jobber skift så det føler han er litt til hinder for meg, men jeg synes ikke det gjør noe for synes han har et fantastisk yrke:) så det kan være et problem, ellers kan det være noe rundt datteren min for den situasjonen er ikke helt som alle andre sin:) vel, det var et lite hjerte sukk fra meg, og igjen tusen hjertlig takk
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 vi bor forresten også et stykke fra hverandre frem til mars kanskje det kan påvirke han... vel, ble ivrig på å få det til nå hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå