smula71 Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Gir dere barna kiwi? Jeg har hørt det er mange meninger om kiwi er en frukt man bør vente med. Noen mener det kan være allergifremkallende andre mener at det er helt trygt å gi. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Kiwi er ligger i det man kaller fareklasse 3 (der en er den "farligste" og 4 er den tryggeste) - og det er vanligvis trygt å gi. Det er vel mye annet jeg ville ha gitt før kiwi, også fordi det kan være surt. Men om du har lyst til å gi, ville jeg ha forsøkt en liten mengde først og fulgt med. Mener midterste min fikk bleieutslett av kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Det står også litt om kiwi i den barnemat linken jeg la ut nettopp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Han har begynt å få biter av mat, og godt moden kiwi har en grei konsistens. Drue, appelsin og banan går også fint, har du andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Da går det helt sikkert greit! Du kan jo forsøke med avocado, også. Inneholder mange sunne fettstoffer:-) Tror jeg skal kjøpe det idag, jeg! Om hun ikke liker det, kan jeg jo spise den selv jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Og aprikosmos (evt blandet med eple og pære) - kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå