smula71 Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Så artig å se, og så stolt som han er. Han smiler fra øre til øre og humrer når vi synger bake kake søte og han klapper med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Jøss! Så flink! Langt unna klapping ( iallefall bevisst) her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er først i dag at det virker som han skjønner hva han gjør, og han virker som sagt kjempe stolt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 29. januar 2007 #4 Del Skrevet 29. januar 2007 Så flink han er da!! Her er det langt igjen til klapping, det er sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 29. januar 2007 #5 Del Skrevet 29. januar 2007 Å, så gøy å se på da! Det er nok langt unna klapping her også. Men han ser veldig interessert på meg når jeg klapper... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 29. januar 2007 #6 Del Skrevet 29. januar 2007 Så koselig da. Nå utvikler de fleste seg fort. Gleder meg til Benjamin begynner å ta igjen jevngamle. Men nå folder han hender som en prest. hehe. Er såå stolt av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #7 Del Skrevet 29. januar 2007 Mormoren trener og trener på å klappe søte, men det er ikke så interessant enda... Men det er no søtt da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå