Gå til innhold

Det er så masse liv her at jeg blir REDD!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 uker på vei nå å i helga har jeg hatt helt fri fra jobb å stress, å han lille i magen har altså vært så aktiv at jeg nesten blir litt redd! er det noe farlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... kanskje han blir litt stressa av at du tar det så rolig?!! ;D Heheh... Neida... men når vi er i aktivitet og jobber på og konsentrerer oss om helt andre ting merker vi sikkert ikke aktiviteten på samme måte som vi gjør når vi er mer i ro? Dessuten kan det jo ha noe med hvordan han ligger også? Vet ikke... men jeg merker at min lille fotballspiller har rimelig grei aktivitet på det jevne, med enkelte rykk, gjerne om kvelden når jeg har satt meg nedpå så jeg begynner å frykte for ADHD... ;D Heheh... Sikkert normalt!

Skrevet

Min er også mye mer aktiv når kvelden kommer og jeg slår meg til ro i sofaen, eller når jeg har fått lagt meg i senga! :-) Da er det en som virkelig våkner!!!! Ikke vær redd for masse liv, bli heller redd hvis det motsatte skjer.....! Da hadde jeg fått megapanikk!!!!

Skrevet

Det er helt normalt at det er mer liv når du tar det mer ro. For det første synes ungen det er fabelaktig og bli vugget rundt når du er i aktivitet, pluss at stresshormoner påvirker ungen til å slappe av. så når du tar det mer ro ser den sitt snitt til å trene der inne. derfor er det mange som merker mest aktivitet om natta - litt irriterende kanskje når man egentlig vil sove men ungen spør ikke om det. Jeg sier meg enig i annet innlegg. ville vært mer bekymret hvis man merket lite.

Skrevet

HAHAHAHAHA! det har jeg tengt på også! men jeg er frisør å går å står mye på jobb så kan nok ha noe med det å gjøre, blir bare litt bekymret! =)

TAkk for svar! =)

Skrevet

Betryggende å høre! tusen takk jenter! men det ikke lite aktivitet i allefall! hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...