Gå til innhold

Ang. helsekort for gravide..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser under merknader at legen har skrevet HIV... Det tror jeg han skrev før svar på blodprøver etc, så hva betyr det egentlig? At jeg er testet for det bare håper jeg? Har ikke tidligere hørt noe om at jeg er HIV positiv i hvert fall.....!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor på helsekortet har han skrevet dette da?

Skrevet

Hei!

Står det på det grønne arket eller på ett utenom???

Hvis det står på det grønne arket ville jeg ringt til fast legen din! jeg fikk en hvit lapp hvor det sto jeg ver testet men den var neg å det står ikke oppført på helsekortet!

Lykke til!

Skrevet

under Luesprøve står det på mitt kort HIV neg... det samme står det på de arkene med blodprøvesvar jeg fikk med meg...

men hadde du vært hiv positiv hadde de nok sagt det til deg ja, og samtidig satt i gang et helsikes haraball, så det er nok en forkortelse for ettellerannet...

Skrevet

Det står bare på det grønne arket ja... Det eneste jeg har fått etter blodprøvene var et ark med blodtypen min fordi jeg er O minus...

Tenkte nok at noen ville nevne det for meg hvis jeg var HIV positiv ja - og satt igang et helsikes haraball! hehe Så da betyr det sikkert noe annet! Kan jo spørre jordmora neste gang - hun kikka og noterte jo på kortet mitt, men kommenterte det ikke. Betyr sikkert noe helt annet som ikke jeg har greie på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...