Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Han har aldri vært syk før nå, snart 12 mnd. Han hoster så han brekker seg både dag og natt, det er tykt slim som han ikke får opp. Var hos lege forrige uke, fin crp og ingen feber. Fikk som svar at dette var en forkjølelse som går over...snart. Men dette er virkelig grusomt, han er sulten, men får ikke svelget pga slimet. Noen som har hatt samme problem med den lille?
emporium Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 hadde det samme og fikk diagnose bronkitt forårsaket av virus - ergo ingenting å gjøre annet enn å drikke masse masse drikke skal visst hjelpe på å få løst opp slimet slik at det blir lettere å puste osv. om det ikke blir bedre bør du gå til legen igjen siden det kan sette seg dypere og bli lungebetennelse de får dårligere immunforsvar under sykdom, og da kan de lettere få flere infeksjoner god bedring til gutten din
annie-77 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Respi Clear er hostesaft fra helsekosten. OK å gi litt av denne til barnet, slimløsende og smørende.Den funkert godt her!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg fikk Efedrin som jeg ga av legen (altså på resept). Sikkert noen som mener at det er galskap å gi, siden det inneholder "farlige" saker. Uansett fulgte jeg legens råd og foreskrivelse, og mini ble betydelig friskere etter to-tre dager. Hadde da kraftig bronkitt og ingen feber. Ellers la jeg en pocket bok under hvert bein på senga i hodeenden, så senga ble litt på skrå.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 HI her, jeg var hos legen igjen og fikk efedrin hostesaft til han. Har jo hørt så mye negativt om den her inne men legen mente at det pleide å gå veldig fint med de minste pasientene og denne. Så jeg tror jeg prøver.. Reagerte din negativt med bivirkninger?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Nei. Kunne kanskje være litt ekstra søvn, selv om vi fikk beskjed at det kunne virke oppkvikkende.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Oki, takk for svar. Håper han får noen effekt av den =)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Søkte opp på hoste og kom inn på denne. Hjalp efedrinen? Skal prøve og få det til min jente i morgen, hun er 10 mnd og har en forfærdelig slimhoste nå. Heller ikke feber..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå