Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen jeg la inn ett innlegg tidligere.. Maybritt heter jeg, født 12.09-82.. samboeren min er født 27.08-1975.. har to barn ei jente på 5 å en gutt på 2 år.. hadde en MA i desember.. men hadde sex på eggløsnings dagene mine denne gangen,, tror du jeg er gravid eller?? eventuelt når blir jeg gravid igjen.. Håper, håper,, hilsen maybritt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter å dytter- er jo aldri noen som svarer her inne:(

Skrevet

Jeg får opp graviditet på deg i februar

Skrevet

tusen takk for svar da:) no ble jeg glad ja:) takker takker.. ser du kjønn og eller?? har jente å gutt fra før-- så samme hva det blir da, men artig å vite lell.. hilsen maybritt

Skrevet

får opp en gutt til på dere jeg

Skrevet

hehe så kult da:) tror du alt går bra denne gangen da eller? siden jeg hadde en abort nå i desember...

Hilsen Maybritt

Skrevet

Jeg får opp et ja på at alt vil gå bra ved din neste graviditet. Så vi får tro spiren sitter da. Håper iallefall at alt vil gå bra for deg neste gang. Ser slik ut sånn som jeg får det frem iallefall

Skrevet

Å så flott nå ble jeg glad:) puh.. ja håper spiren sitter neste gang jeg oxo...Klarer du å se om alt går bra for meg å min kjære forlovede oxo.? kjærligheten og økonomien fremmover i dette året?

vennlig hilsen MayBritt:)

Skrevet

dytter.. hehe ivrig her sjø.. dette er så spennende vettu,

hilsen Maybritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...