smørblomst og lille Ole Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 Her snegler dagene seg unna. Bare 16 dager til termin, men jeg regner med jeg kommer til å gå litt over. Barnefaren har jeg ikke kontakt med. Sist jeg snakket med ham var før jul. Da sa han at han ikke ville være med på fødselen, og at han ikke visste om han vil ha kontakt med barnet. Farmoren tar heller ikke kontakt, selv om jeg har sagt at jeg ønsker det. Selv om jeg og barnefaren ikke har et godt forhold, så er det ham jeg ønsker å ha med på fødselen. Jeg tror jeg er ganske unormal der.. Når det gjelder ham, så må jeg nok dessverre bare vente til etter fødselen og se om han er interessert i å treffe barnet da. Jeg tror aldri han kommer til å stille opp på noen annenhver helg nivå. Men jeg håper det er mulig å ha kontakt som er positiv for barnet. Venninnen min som skal være med på fødselen, reiser bort 3 dager over termin og blir borte en uke. Sannsynligvis føder jeg når hun er borte :-(. Jeg merker at det er tungt å være høygravid og i tillegg ha to barn på 4 og 6. Bekkenet tåler ikke at jeg går mer enn noen hundre meter. I går ville jeg helst holde sofaen hele dagen. Men været var så fint at jeg ikke kunne tillate meg å sitte inne med barna hele dagen. Vi var ute i 3- 4 timer, og jeg var helt utkjørt etterpå Jeg skulle gjerne hatt en mann i hus nå. En som kunne hjelpe meg med ungene, kose med meg og massere meg,, OG ikke minst: bære inn ved. Jeg fyller vedposene opp 1/3, og henter flere ganger. Klarer ikke å løfte mer om gangen. Til tross for at det er et slit, og at det kommer til å bli mye slit fremover, så gleder jeg meg mye til babyen kommer. Jeg håper energien kommer når magen blir borte og bekkenet forhåpentligvis blir bedre. Jeg gleder meg til våren og lange, fine trilleturer :-) Hvordan går det med dere andre høygravide alenemammaer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7990488-flere-h%C3%B8ygravide-her/
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 Høres ut som meg det der Jeg skal ha om 22 dager, og er alenemor fra før også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7990488-flere-h%C3%B8ygravide-her/#findComment-7996473
motorrypa Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 kjenner meg igjen ja, har ei jente fra før som jeg har vært alene med bestandig å nå er jeg gravid på nytt og etter eget valg er jeg nå blitt alene. skal ha knøttet i mars april å ønsker å ha minst mulig med barnefar å gjøre. har vel kanskje ikke hatt særlig god erfaring med menn å den ene gangen jeg involverer meg i et annet menneske etter at jeg fikk jenta mi så oppdager jeg at han er ikke annet enn en alkoholisert løgnaktig fyr med psykopat tendenser. så det er ikke særlig aktuelt å prøve å finne seg noe nytt mannfolk heller. trives best alene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7990488-flere-h%C3%B8ygravide-her/#findComment-8063720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå