Mellus Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Sto opp i dag, og løfta 2 åringen ut av senga si.. Da gikk vannet.. Og det går enda.. Hehe.. Det renner og renner.. Må da være tomt snart. Vært på sykehuset å registrert osv. Så nå sitter jeg hjemme å venter på rier... Spiser et stort horn med ost og drikker capri-sonne. Skal støvsuge nå, så det kanskje begynner.. Fått time kl 7.15 i morra tidlig om noe ikke skjer før.. Blir spennende.. Nå gleder jeg meg nå... Åsså 6 dager før termin da.. Hurra.... Litt nervøs, men enda mer glad... Kos dere!!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Moro:) Du får gjøre alt i din makt for å få dette igang da:) Lykke til:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 ÅÅÅÅ, heldiggrisen deg! Da blir det fødsel i dag/kveld/natt da:))))) Masse lykke til!!!!
lone23 Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Blir ikke mye ro på deg i dag då Men har hørt at å vaske vinduer er veldig bra, mye tøy og bøy da:) Lykke te..
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Oj. Lykke til da!!!! :-)
Mellus Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 Takker takker.... Det verste er at det hjalp å sex... Jeg har ikke trodd på sånt i det hele tatt.. Lenge siden jeg har hatt det.. Men i går følte jeg for det, ikke for å sette i gang, men hadde ikke vondt noe sted og ville... Og det funka tydelig.. Eller, får jo aldri vite om det hadde skjedd noe uten sexen... Tihi...
eva luna Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Å så kjekt! Si ifra når riene kommer da. Jeg har også 6 dager til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå