Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp i dag, og løfta 2 åringen ut av senga si.. Da gikk vannet.. Og det går enda.. Hehe.. Det renner og renner.. Må da være tomt snart. Vært på sykehuset å registrert osv. Så nå sitter jeg hjemme å venter på rier... Spiser et stort horn med ost og drikker capri-sonne. Skal støvsuge nå, så det kanskje begynner.. Fått time kl 7.15 i morra tidlig om noe ikke skjer før.. Blir spennende.. Nå gleder jeg meg nå... Åsså 6 dager før termin da.. Hurra.... Litt nervøs, men enda mer glad...

Kos dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moro:)

Du får gjøre alt i din makt for å få dette igang da:) Lykke til:)

Skrevet

ÅÅÅÅ, heldiggrisen deg! Da blir det fødsel i dag/kveld/natt da:))))) Masse lykke til!!!!

Skrevet

Blir ikke mye ro på deg i dag då:) Men har hørt at å vaske vinduer er veldig bra, mye tøy og bøy da:) Lykke te..

Skrevet

Oj. Lykke til da!!!! :-)

Skrevet

Takker takker.... Det verste er at det hjalp å sex... Jeg har ikke trodd på sånt i det hele tatt.. Lenge siden jeg har hatt det.. Men i går følte jeg for det, ikke for å sette i gang, men hadde ikke vondt noe sted og ville... Og det funka tydelig.. Eller, får jo aldri vite om det hadde skjedd noe uten sexen... :) Tihi...

Skrevet

Å så kjekt! Si ifra når riene kommer da. Jeg har også 6 dager til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...