Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 gutten vår snudde seg fra rygg til mage igår - han er 17 uker. Syntes det var litt imponerende jeg :-) En ting er jo å snu seg fra mage til rygg, men jeg inbiller meg at rygg til mage er "vanskeligere". Er det godt gjort, eller er jeg bare en stolt mor :-)...
Jordbærjenta:-) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Ja det for en si var tidlig! Min sønn snudde seg fra rygg til mage for 3 uker siden. Var akkurat 4 mnd da! Eldstemann var 6 mnd første gang han snudde seg! Så du kan være en stolt mamma:-)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 All grunn til å være stolt mor:) Min store lille tass snudde seg faktisk fra rygg til mage først, startet dagen før han var tre mnd, så han er veldig tidlig ute (med det meste). Han kommer seg fra mage til rygg også,men har ikke helt kontroll:) Viktigste er at de følger sin egen rytme, eldstemann var heller litt treig:) Men er helt sunn og normal for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå