Mamma 04 06 + novemberbaby Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Hva kan man kjøpe? Er tom for ideer....
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Et telt man kan sett opp inne. Kjempespennende og fås billig på Ikea. Eller en lommelykt kanskje.
3barn+en spire. Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 jeg gav min venninne sin 3 åring Geomag det var veldig populært:-)
mulle-mamma Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Bøker! gutten vår fikk bla "emma går til tannlegen" (litt "ut" med amalgan og sånt inni), men veldig greit siden de skal til tannlegen det året de fyller tre år. Eller bøker om noe de liker og kan lære om - de er jo superivrige etter å lære nye ting!
camilla^ Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Jenta mi fikk slik "dartspill" bare med baller med borrelås til bursdagen. Det har slått virkelig ann her. Både hos hun som er fire som fikk den, og minsten på to. Og jeg synes det er skrekkelig morsomt. Ting til å leke i snøen med, om det er snø der dere bor. Skihoppere, bobb'ere, snømåke eller akebrett. Masse forskjellig å velge mellom i forskjellige prisklasser.
Punktum ;-) Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Jeg ville kjøpt puslespill. Det er morsomt, og ungene lærer seg å se sammenhenger, form og farge og så blir de så glade når de får det til! Det finnes flotte puslespill med 20-25 brikker, med fine motiver og flotte farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå