Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har vært tålmodig til nå. Synes tiden har gått veldig fort. Men nå ble jeg med ett veldig utålmodig. Jeg er lei av å være sliten, det begynner å bli tungt på jobben, og nå vil jeg bare ut i permisjon. Så vil jeg at tiden skal være inne for å føde snart. Aner ikke helt hvor denne følelsen kom fra. Og den går vel over igjen tenker jeg... Men inntil da må jeg bare syte litt :-)
Jeenie Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 syt i vei... jeg har det i 1.omgang bare travelt til 15.februar for UL, men kunne godt tatt å blitt juni/juli i en fei her ja...
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Jeg må vente helt til slutten av juli... Venter på dato til keisersnitt, men gleder meg akkurat nå til JM time neste mandag
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Ja, jeg gleder meg også til det blir mai (eller nesten mai, har termin 30. april). Gleder meg ikke så veldig mye til jeg går ut i permisjon, selv om jeg er lei av jobben. Tror de siste tre ukene hjemme blir tunge nok....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå