Gå til innhold

BIM Treff 31.jan - OBS!!

Anbefalte innlegg

Heia jenter!

Supert det blir med treff då ;-)

Ser ut som me blir iallefall 10 stk!!!

Det einaste dumma e at eg i min tidlige ammetåke selvfølgelig ikkje forutså at de stenge på Steam kl.20.00 :-((

Sånn går det når en bondeknøl ska begi seg inn i storbyens jungel !

Ja ja har iallefall bestilt bord der så me får oss iallefall en god kopp kaffe el. kakao ;-)

Tenkte å fortsette "festen" på Harbour Cafè, (Skagen 27) men er det veldig dumt at de har spiseplikt? Har sjekka prisene og de varierer fra ca. 70,- til ca. 130,-

Supert om dokker gir tilbakemelding så fort som mulig så får eg best. bord :-)

Snakkes

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7990153-bim-treff-31jan-obs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

me kan jo bare møtast utforbi steam og gå videre når me tror alle e komt... ikke den aller beste ideen men. Syns det e litt lita tid med bare en time...alle skal komme, finne plass, bestille og drikke opp.

Kan jo bestille bord på harbour fra 19:30.

Har du hørt i fra alle Odrun??

Heia alle positive jenter! :-))

Så bra at dokke e med. Høres nesten ut som eg e tilgitt ..hehe... ;-)

Tror det besta e å møtas på Steam for det e litt liten tid å forandre for at alle får det med seg.

Litt vanskelig å få den heile og fulle oversikt, men tror alle som har skrevet og meldt sin ankomst har gitt "tommelen opp " for Harbor også. La vel og inn adr. til Steam så kan jo vær noen kommer direkte uten å gi beskjed...

Bestiller bord på Harbour til ca. KL. 19.30 så ser vi om vi tar kaffi først eller bare durer rett opp ;-)

OK???

Annonse

Hei igjen!

Litt natterangler jeg...... ;-)

Kunne ikke få bord på Harbour

FØR KL. 19.45!!! sorry.. :-/

Har bestilt til 15 pers så vis vi blir fler får vi bare improvisere så godt vi kan!! ;-)

Bordet står på Odrun og det skulle vel holde.... ;-))

Håper vi får en kjekk kveld sammen

..... ..og fler senere viss

"kjemien" stemmer ;-))

Ps! Jeg går IKKE med rød nellik .......

......i jakka;-))

NATTA :-)

Skulle så inderlig blitt med!! Men har hatt litt styr med å komme på nett i det siste, dermed så jeg ikke denne før nå, å har sef planer for i morgen kveld :( sukk MEN jeg blir veldig gjerne med neste gang!!!

Noen av dere som har barn fra før? Jeg har en på 10 mnd, dermed ofte ute å triller. Dere som liker å trø litt..skal vi forsøke å sette opp tur rundt mosen eller noe?

håper vi sees

Heisann!!

Ja detta blir spennande!!

Et kvarter før eller siden gjør vell ingen ting!

til hun som spurte om noen kjente kverandre fra før, så tror eg ingen har møtt hverandre... ha ha Det kan jo ta av detta!! Eg glede meg jaffal!

Vett ikke om eg møte opp på steam først... Men eg dukke nå opp.

Bill.merk: Like lett å gå over som rundt..thi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...