Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koko:)

Vesla mi på 5 mnd ble helt plutselig veldig forkjøla i går...Hoster og harker. Skikkelig slimete. Og gud som nesa renner!! Vi skal egentlig på babysvømming i dag, men det er jo så kaldt ute. Har hørt at den fuktige lufta inne v bassenget skal hjelpe med tanke på forkjølelse...Ville dere gått ut i 7 minusgrader? Har ikke bil, så vi må trille og ta bussen...

Ha en fin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde her og vi skulle også på babysvømming i dag. Jeg velger å bli hjemme.

Skrevet

så lenge hun er varm nok går det fint å gå ut. Hadde vært mer skeptisk til å ta henne med i bassenget når hun er så forkjølet. Da må hun i hvert fall være helt tørr i ørene når dere skal hjem igjen!!

Skrevet

Ja, det er jo enda noen timer til vi må dra, så jeg får se det an. Hvis hun har feber, blir vi hjemme:)

Skrevet

Synes du burde bli hjemme av hensyn til de andre barna på babysvømmingen, så de ikke blir smittet av forkjølelsen :-)

Skrevet

Jada, tenkte på det, men smittefaren er vel over når forkjølelsen er slått ut?

Skrevet

Jeg snakket akkurat med instruktøren for babysvømminga, og hun sa at forkjølelsen kunne bli verre av å bade når den akkurat har begynt...Så det er nok lurt å holde seg hjemme ja! He he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...