Tinky82 Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Koko:) Vesla mi på 5 mnd ble helt plutselig veldig forkjøla i går...Hoster og harker. Skikkelig slimete. Og gud som nesa renner!! Vi skal egentlig på babysvømming i dag, men det er jo så kaldt ute. Har hørt at den fuktige lufta inne v bassenget skal hjelpe med tanke på forkjølelse...Ville dere gått ut i 7 minusgrader? Har ikke bil, så vi må trille og ta bussen... Ha en fin dag alle sammen!
Fjusa Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Samme skjedde her og vi skulle også på babysvømming i dag. Jeg velger å bli hjemme.
Sigbeth Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 så lenge hun er varm nok går det fint å gå ut. Hadde vært mer skeptisk til å ta henne med i bassenget når hun er så forkjølet. Da må hun i hvert fall være helt tørr i ørene når dere skal hjem igjen!!
Tinky82 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2007 Ja, det er jo enda noen timer til vi må dra, så jeg får se det an. Hvis hun har feber, blir vi hjemme:)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Synes du burde bli hjemme av hensyn til de andre barna på babysvømmingen, så de ikke blir smittet av forkjølelsen :-)
Tinky82 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2007 Jada, tenkte på det, men smittefaren er vel over når forkjølelsen er slått ut?
Tinky82 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2007 Jeg snakket akkurat med instruktøren for babysvømminga, og hun sa at forkjølelsen kunne bli verre av å bade når den akkurat har begynt...Så det er nok lurt å holde seg hjemme ja! He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå