Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Har sååå vondt når jeg må på do... Og idag måtte jeg nesten skrike det var så vondt.. minte meg om fødselen... Da jeg tørket meg var det en del blod derfra Au au au au au... hjelp!
Sigbeth Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 har du nettopp født? ting er ikke helt "på plass" der nede enda, så derfor kan det gjøre vondt. Blodet kan skyldes hemorider og/eller hard avføring som lager rifter i endetarmen. jeg spiste masse svisker etter minfødsel + spiste Biola og drakk vann.
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Veldig vanlig å få hemorroider når man går gravid. Mange flere enn man tror som har det, så dette er ikke flaut å nevne for legen hvis du ønsker hjelp til å få de fjernet.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Helt vanlig. Du kan kjøpe hemoride-krem reseptfritt på apoteket, eller få resept på stikkpiller fra legen din.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Dette har jeg også hatt problemer med, og har det ennå. (lillegutt er 10 måneder nå) Selv om jeg trener, passer på å drikke mye, spiser svisker, hjelper det ikke....Avføringen er alltid så hard, og det er vondt å få det ut og jeg begynner ofte å blø
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Det gjør jeg også. Har gjort dette i mange år. Fikk legen til å se på det for lenge siden og hun sa det bare var "trang analåpning", hard avføring og rifter som gjorde det.. Kikka etter med speil og jeg ville vel sett det om det var hemmoroider? Regner med det. alt er som før der da..,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå