Gå til innhold

Er det normalt å blø ved avføring? Meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååå vondt når jeg må på do... Og idag måtte jeg nesten skrike det var så vondt.. minte meg om fødselen...

Da jeg tørket meg var det en del blod derfra :(

Au au au au au... hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du nettopp født?

ting er ikke helt "på plass" der nede enda, så derfor kan det gjøre vondt. Blodet kan skyldes hemorider og/eller hard avføring som lager rifter i endetarmen. jeg spiste masse svisker etter minfødsel + spiste Biola og drakk vann.

Skrevet

Veldig vanlig å få hemorroider når man går gravid.

Mange flere enn man tror som har det, så dette er ikke flaut å nevne for legen hvis du ønsker hjelp til å få de fjernet.

Skrevet

Helt vanlig. Du kan kjøpe hemoride-krem reseptfritt på apoteket, eller få resept på stikkpiller fra legen din.

Skrevet

Dette har jeg også hatt problemer med, og har det ennå. (lillegutt er 10 måneder nå)

Selv om jeg trener, passer på å drikke mye, spiser svisker, hjelper det ikke....Avføringen er alltid så hard, og det er vondt å få det ut og jeg begynner ofte å blø

Skrevet

Det gjør jeg også. Har gjort dette i mange år. Fikk legen til å se på det for lenge siden og hun sa det bare var "trang analåpning", hard avføring og rifter som gjorde det.. Kikka etter med speil og jeg ville vel sett det om det var hemmoroider? Regner med det. alt er som før der da..,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...