Gå til innhold

Hva er magemålet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 nå, og har et magemål på 114 cm..... Legen sa jeg hadde stor mage... Hva med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magemål? Det har jeg ikke målt.. Hvor måle du da?

Skrevet

jeg vet egentlig ikke, jeg har egentlig hatt relativt liten mage hele veien, og nå i uke 37+4 syns jeg fortsatt ikke den er så stor som de fleste andre som er fødeklare. likevel holder den seg fint når jm måler sf. :)

Skrevet

Tar rett og slett et målebånd og måler rundt magen, "leser" av ved navlen :) Jeg er ikke flink til å kjenne SF målet, så jeg har gått over til magemål :)

Skrevet

119 cm og 34+6:)

Skrevet

99 cm,38 uker. hadde 83cm før. har kanskje litt liten mage? gikk opp 8 kg...

Skrevet

Jeg har magemål på 104 cm, er 37+3.

Men magemålet er jo veldig individuelt da, for det kommer jo veldig ann på kropps-størrelsen -det blir ikke riktig å sammenligne med andre enn seg selv!

Skrevet

Ja det er helt sant! Så lenge man følger sin egen kurve så er jo det det beste. Men litt gøy å sjekke også. Det viser jo hvor forskjellig man er :)

Skrevet

merkelig måte å måle magen på, for den sier jo ikke mye om livmoren, bare omkretsen av magen din.

Skrevet

Ja nettopp! Jeg gjør det bare for "gøy", det er ikke noe legen gjør :) Det er langt i fra noen livmor sjekk for å si det sånn, det jeg sa i sted med å følge sin egen kurve og sånt, da tenker jeg på SF målet, ikke magemålet! :)

Skrevet

116 - 36-6

Skrevet

106 I UKE 39 JEG HAR LITEN MAGE

Skrevet

110cm er i uke 40

SF mål er ikke akkurat korrekt måling det heller, for det også vil jo variere ettersom hvor mye fett man har utenpå magen....

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 34 og 110,5 cm og trodde jeg var stor hehe..

Skrevet

Jeg er i uke 35 og måler 127 cm rundt magen..... Jeg er stor i alle fall!!!

Skrevet

Nå er jeg 39- 2 og er 120 cm.

Skrevet

Ser mitt svar tidligere...Det vokser!!

36-6 og 116 cm.

(¯`°•.¸Mini i magen

Skrevet

He he 95 cm, er i uke 31. Vet det fordi verksted guttene måler meg når jeg passerer av og til for de har veddemål om når jeg tipper over meter`n oi ja så festlige dem er....

Skrevet

29+3 - og 112 cm... har sånn passe stor mage... men også en del babyflesk fra forrige svangerskap-- to tette....

Skrevet

målte første gang i uke 27 da var jeg 112. nå er jeg 28+6 og er 122

ca en uke (10 dg) hadde jeg gått opp 10 cm rundt livet.

sf mål i dag var 31 er ganske stor

Skrevet

Er 39+2 og magen måler nå 112cm (var 70) og det er ikke noe å ta i på meg. De fleste lurer på om jeg går med tvillinger så jeg har også stor mage, men det er sikkert flere som har større mage enn meg.

Skrevet

Nå 39+4 er jeg 103 cm rundt magen og SF-målet er 34. Magen er ikke veldig stor akkurat :-) Men gjør det veldig greit nå på slutten - er ikke veldig tungt akkurat!

Skrevet

101 rundt magen... er 36+1 idag... vet ikke om jeg skal kalle denne magen stor eller liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...