Gå til innhold

HURRA,vi skal se Ozzy i spektrum 10 juni!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kult. jeg såg han i Bergen i 2005;) ( i Black Sabbath)

Jeg er en skikkelig rockejente! Såg Metallica (de er de største!!) i spektrum i 99, Iron Maiden i spektrum i 2005, og Maiden igjenn i Bergen 2006. Knall gøy!!!!!

Annonse

Det skal vi oxo!!! Andre gansgen jeg ser Ozzy nå da.

Var på Sabbath i 2005.

Fra før har jeg vært på Metallica, Iron Maiden, Dream Theatre, Emperror, Yes +++++++

Så du er nok ikke eneste Rock/metal bærta her nei :o))))))))))

Skal oxo på Pain of Salvation nå på slutten av feb!!

Rock on!!!!!!!!!!!

Får håpe Ozzy ikke finner på å kjøre firhjulinge før konserten denne gangen da!!

Sist han skulle komme solo, så kjørte han jo gale og konserten ble utsatt 2 ganger før den ble kansellert..Det var jævli surt å sitte på ubrukelige billetter kjøpt av en privat pers til blodpris...men men nå er de ramma inn..he he..

Kult å se at det er flere som digger han!

Annonse

Vi kjøpte billetter og henta dem idag! Så Ozzy i fjorsommer også. MEN denne gangen har han med seg den ultimate gitaristen sin, ZAKK WYLDE!!!! Han er en GUUUUUUD og jeg gleder meg like mye til å se han, særlig siden han har med seg bandet sitt BLS. Er gitarsit selv, så jeg elsker gode riff =)

så gøy med masse rocke-bærter her da! :-) fikk ikke fulgt opp min egen tråd,da det forbannade 3G-kortet konka!(igjen...) Lengter etter ekte internett,men it ain't happening sided GET tydligvis ikke prioriterer å sende kontrakt til kommende kunder. Antar de ikke vil ha pengene sin da,hmpf! :-(

Var bare såvidt vi fikk billetter,og mannen min satt pålogga fra de åpna kl.09.00....

Jeg har flax(det vet du ,Vetlis!),så han blir nok syk eller kjører seg vill på gressklipper eller no! eller så har jeg blitt gravid og må være hjemme pga illsint kvalme!(da får du billetten min,Vetlis!)

Aldri vært på sånn stor-konsert før, jeg! Kommer fra det kalde,øde nord,og vi er ikke bortskjemt med sånn,og studenter har ikke råd med konsertbilletter,flybilletter OG hotell for bare noen timers glede....*snufs*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...