Gå til innhold

November: Er det bare meg som sliter med vekta etter fødsel?


adelia*termin 18/10*

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg virkelig ikke fin, blir stressa hvis sambo prøver å ta på meg... Jeg hadde litt for mye før også, men hadde jeg bare kommet ned i den vekta igjen....

Skal begynne på pilates, og har lagt om kostholdet...

Men har prb med å la sjokoladen være i butikken... tragisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har gått ned det jeg gikk opp og litt til , men sliter maks med sjokoladeinntaket. Siden fødselen MÅ jeg ha sjokolade, skikkelig slitsomt.. Har kastet ut all sjokolade i huset nå og kjøpt masse masse frukt heller som jeg skal "tvinge" meg til å spise om jeg får lyst på noe søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. har bare tre kilo ned til "før gravid" vekt, men siden jeg hadde litt for mange kilo allerede da er jo ikke det et godt mål i seg selv. Får ikke på meg noen bukser som jeg brukte før. Ikke engang de jeg brukte langt ut i graviditeten så er litt deppa. Tror hoftene mine har utvidet seg veldig for får de jo ikke over rumpa og det kan da ikke bare være de tre kiloene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hoftene mine har utvidet seg også! Jeg sliter ikke med vekta, men føler kroppen ser slapp og sliten ut :( Tyngdekraften som befinner seg under meg til enhver tid er blitt sterkere etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter..... Gikk opp masse, men etter at de første 12 kg raste av med en gang så har det liksom stoppet opp. Var ikke helt nede i matchvekt da jeg ble gravid heller, så jeg har igrunn 20 kg jeg gjerne skulle blitt kvitt. -Men tror jeg må jobbe masse for det, og jeg er litt SVAK for bl.a sjokolade....... Tenker stadig at NÅ skal jeg skjerpe meg, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om å slite med vekta nei. Jeg gikk ned 10 kg. men en gang etter fødselen også sa det stopp. Har ikke akkurat levd sunt heller da, hele desember har jo vært et etegilde, og vanselig å venne seg til å ikke spise snop nå som januar kom og snart er slutt. Treningsabonnementet mitt på Spenst begynner igjen 1 feb, så da har jeg sagt til meg selv at det er full skjerpings. Jeg og har problemer med sjokolade, må ha det, bare må ha det! Føler jeg har blitt helt sjokoholiker etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, sliter med vekten jeg også.. Har ti kilo igjen som skal vekk, men de sitter jaggu godt fast. Men må innrømme at jeg har ikke gjort så altfor mye for å bli kvitt de, er litt for slapp når det gjelder å la være å spise sjokolade.. Det er jo bare så godt og uimotståelig!! Men har ett mål om å være tilbake i form til sommeren.. Får håpe jeg klarer det..:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 10 kilo igjen... Men vet dere hva som er verre enn det å ha ti kilo igjen, og ikke klare å komme igang med slankingen? Jo, det å være knallflink i 5 uker - ikke noe snop, smør, saus, brus, kaker, fet mat m.m., men ikke ETT ENESTE GRAM ned!!!!! 5 uker som jeg har spist utelukkende grønnsaker, frukt, rugsprø og magert kjøtt pluss trening 2-3 ganger i uka - men neida... hvordan er det mulig???????

 

 

Deppa i dag, ja :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...