Gå til innhold

Bare et lite tips til dere høygravide!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til noen av dere i hvertfall :-)

Hører ikke til her enda, men har vært høygravid to ganger før så jeg vet hvordan den tiden er for mange. Man er tung i kroppen, orker ikke så mye, er gjerne hemmet av bekkenplager og mye vann i kroppen, tiden går saaaakte, man kjeder seg men orker likevel ikke all verden, har man mye vann i fingrene kan ting som å holde en bok ol være vondt, man får til slutt vondt i hode av tv og dataskjerm og dagene går tregt og sent.

Nå har det seg slik at jeg kjører mye bil for tiden og plutselig kommer mannen til en venninne bort til meg med en bunke cd-er og sier at det er en lydbok og anbefaler meg å høre den i bilen, da går turen mye kjappere. Har jo hørt om lydbøker før, og hadde en og annen på kasett som barn, men har liskom aldri kommet på tanken å leie en for å bruke i bilen. Vel, han fikk rett, kjøreturen på en time hver vei gikk lynkjapt, kjempekjekt å kunne høre bok og kjøre samtidig. Så ble ideen videreutviklet, ta dem med inn og høre på dem der når jeg er sliten. Kan ligge og slappa av på sofaen med øynene igjen og bare lytte! Bevege meg som jeg vil når jeg trenger det, ingen flimrende skjerm som gir hodepine, stive fingre eller noe, men likevel en tid som flyr av gårde når en lytter til en spennende historie!

Kanskje lydbok kan være en kjekk ting for noen av dere som går og venter også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lydbok er genialt! Særlig i bilen. Skulle ønske jeg hadde tid, men holder på med en oppgave på skolen som skal bli ferdig denne uken... så istedet må jeg sitte med øynene foran pc'en og bla i bøker...skolebøker.... :-( Og no er det bare 6 dager til termin, HJELP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...