Gå til innhold

et litt intimt spm, men la gå. (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen av dere fått påvist soppinfeksjon i skjeden??

Jeg tror det er det jeg har, og beskrev mine symptomer til legen i dag, og han sa seg enig! Helt ufarlig da med andre ord..

var bare å dra på apoteket å kjøpe Canesten...

mange av dere som har prøvd? Tok det lang tid før det virket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt sopp ja, men ikke i svangerskapet. For min del funker ikke den stikkpillen, det gjør bare vondt verre, men kremen er veldig effektiv:) Nå er det lenge siden jeg har hatt det, men mener at det bedres bare etter en dag eller to.

God bedring:)

Skrevet

Jeg har hatt sopp, maaaange år siden. Tror det er 10 år siden faktisk, etter en tur i skogen som endte med helt våte klær...

Men ihvertfall, fikk kjøpt Canesten. Venta lenge med å kjøpe for jeg syns det var så utrolig flaut. Det endte med store sår i underlivet, jeg har faktisk arr der enda! Så det anbefaler jeg ingen....

Etter to dager var jeg kjempefin... Merkelig nok har jeg ikke hatt det igjen!

Skrevet

Det beste for min del er kombinasjonspakningen med både krem og stikkpille, bare krem har null effekt her hos meg.

Det tar vel et døgn kanskje før man merker at man blir bedre, så bør man fortsette noen dager til. Kan være en ide å smøre pipen til mannen også, ellers kan det være at han smitter deg tilbake (selv om han ikke har symptomer).

Lykke til !

Skrevet

Hehe, morsomt at dette var et "intimt" spørsmål, jeg har vært mye plaget med det, så det er liksom litt dagligdags for meg... :)

Jeg syns stikkpillene funker helt supert, merker forskjell til dagen etter. Men du må også bruke salven, tror det er opptil en uke etter symptomene er borte, så er du sikker på å være kvitt det!

Skrevet

fungerer helt fint og skal virke ganske kjapt. :)

Skrevet

tusen takk for svar jenter... da er den innkjøpt og skal smøres på neste gang jeg skal på do... som sikkert ikke er lenge til:-)

Skrevet

Tror jeg har hørt at du skal bare bruke fingeren og ikke den innføringshylsen når du setter stikkpillen, hvis du skal det da! :-)

Skrevet

Var skikkelig plaget i forrige svangerskap - gjentatte canesten kurer.. Men, denne gangen har jeg sluppet :)

har heller ikke like mye s ex denne gangen, var helt avhengig å bare måtte ha det 2w ganger daglig i forrige svangerskap... Kan ha en sammenheng...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...