Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Del Skrevet 29. januar 2007 rett føre jeg fikk vite jeg var gravid, prøvde jeg pepper 2ganger og røyket litt hasj og pot... jeg var vel på det seneste i uke 6 da... men så klart blir man jo litt usikker, for man ønsker ikke barnet noe vondt, og er det missdannet eller ville fått varige men ønsket jeg da å ta abort... jeg tok dette opp med legen, for jeg ønsker jo å være ærli. dog, i dag føler jeg dette har bitt meg sikkeli i baken... legen sa at det ville gå helt fint, ikkenoe problem, for jeg hadde jo sluttet.... legen sa også at han nå var obligatorisk til å ta noen tisseprøver gjennom svangerskapet, ellers MÅTTE han kontakte barnevernet. det var jo ikke no stress for min del, for jeg har ikke hatt noen problemer med rusmissbruk i den forstand og sluttet jo med engang jeg skjønte jeg var gravid... i følge her inne er jeg i 15 uke nå, og jeg var der for å avlevere urinprøve sist torsdag... var da jeg fikk mitt bittelille sjokk... for noen tisseprøver viste seg nemli å bety, to ganger i uken til langt forbi ungens fødsel, og var jeg der ikke når jeg fikk "tissetime" ble barnevernet kontaktet med en gang, og ble lovet at jeg ikke ville rekke hilse på den lille engang føre den ble fratatt meg.. og en ting til, det skulle være overvåket urinering. det i seg selv er og ok, for det betyr bare de skal være der, og passe på at jeg faktisk tisser selv og ikke bruker annens urin eller lignende, men det er ikke nok for dem, de skal være der, OG se på.. dessuten bor jeg langt unna legen min, så en busstur koster meg 60kr en vei, og dette blir også alt for dyrt for meg, for selvom jeg kan få litt tilbake hos trygdekontoret, har jeg ikke kapasitet til en sånn sum i mnd... er det noen flere enn meg som mener dette er litt ekstremt??? er greit å levere urinprøver, men 2ganger i uka? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7989623-urinpr%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #2 Del Skrevet 29. januar 2007 det er slik det er. grunne til at det er slik er fordi noe dop som cola kan passere gjennom kroppen på et døgn. det som skjer hvis barnevern blir kontaktet er at du blir tvangsinnlagt på en klinikk for gravide, hvos du vil være under konstant oppsyn helt til barnet er fødd(de tar det IKKE i fra deg) og en god stund til der etter får du bolig og må fremdelse levere prøver. Når det gjelder buss hiot og dit, så ta kontakt med sosialkontor, de er pliktig å hjelpe deg med busskort/klippekort. For som sagt, er bare for deg å si til dem at du har ikke råd. Så sparer du jo seff de 240kr uka. sier seg selv at en må ha en del penger for å klare sånt. så skal man jo spise også. nei, ta kontakt med sosialkontor. legg alle korta på bordet:D STOOR klem og lykke til!!! Har du det ellers bra? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7989623-urinpr%C3%B8ver/#findComment-7995805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå