trompetisten Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Her går det kun i vann og melk (blander nå h-melk og mme) + litt sviskesaft av hensyn til magen. Hva gir dere til drikke? Bør jeg gi f.eks noe juice til frokost/lunsj? (PS. Jeg og min sambo drikker bare vann/melk/litt saft selv, har aldri juice i huset, men tenker på c-vitaminer etc til mini)
SassyMom Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Fint å gi juice blandet med vann til grøtmåltider el til skive med leverpostei (mat med jern i). Da tar kroppen lettere opp jern i blodet! Alt det syke man lærer seg ass...hehe
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Her går det mest på melk og vann.. Gir litt juice med vann hvis han er litt snørrat og slimete i halsen
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 melk, vann og appelsinjuice blandet med vann!! (60 ml juice og resten vann i en stor flaske)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 juice er ikke bra for tennene, men med måte går det jo an å gi litt, gjerne litt utvannet. Her går det i vann, melk og noen ganger får han drikkeyoghurt. Ellers har han jo fått smakt på saft og juice, men det er ikke noe hverdagslig for gutten vår
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 Her går det i vann og melk. Når hun er treig i magen, har hun fått sviskersaft Men hun har smakt det meste da tror jeg. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå