Gå til innhold

Sendt henvisning om keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg var hos jordmoren min torsdag i forrige uke. Etter å ha tenkt mye frem og tilbake så har jeg bestemt meg for planlagt keisersnitt. Jeg er nå gravid med gutt nr 2. Har termin i begynnelsen av mai.

Ved første graviditet så ble de hastekeisersnitt - 7 uker før termin på grunn av at morkaken løsnet. Alt gikk bra og gutten min er i dag en frisk og aktiv 2-åring!!

Har tenkt mye på komplikasjonene jeg hadde i mitt første svangerskap. Denne gangen har alt gått bra så langt. Men jeg er glad jeg har tatt avgjørelsen selv om at jeg ønsker planlagt keisersnitt. Nå gjenstår samtalen med Ullevåll som jeg har hørt av andre kan være både vanskelig og psykisk slitsom. Hvor lang tid fra dere fikk sendt henvisning til dere ble innkalt til samtale?

Fint om andre har noen erfaringer her. Takk for svar! :-)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! til meg tok det ca 1mnd fra jeg var hos legen og til jeg fikk brev i posten,innkallelse til samtale om ks.men jeg var da til legen rett før jul,så jeg rekner med at det tok litt lengre tid ettersom at det var høytid osv..har termin 19apr og fikk time til samtale 07mars.blir spennende.men hvor lang tid det tar til deg vet jeg ikke.det tror jeg varierer fra sykehus til sykehus.jeg skal selv på orkdal sykehus,ca 5 mil sør for tr.heim.men lykke til uanz :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...