Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Dere overbeviste meg om at jeg ikke skulle tenke på arbeidsgiver - det betyr at jeg tok siste p-pille i går! Vi har gått uten p-pille før, uten lykkelige resultater, men har fortsatt trua på at vi snart er gravide. Mens ventes i dag/morgen - og det vil si at jeg kan forvente EL på Valentines day. Hyggelig dag å lage barn på Ønsker dere andre lyyyyyke til også! Takk alle som svarte meg i går!
Solstråle + 3 :) Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Lykke til og vlkommen i klubben :)
Gjest Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Kjekt med flere prøvere! Jeg er i litt samme posisjon, dvs jeg er selvstendig næringsdrivende, så jeg er jo min egen sjef Men det hadde passet aller best å bli gravid i sommer, men jeg tar ingen sjanser. Dette er vanskelig å planlegge, så vi begynner nå, vi. Kanskje det beste er å slutte på pillen, men tenke at det det egentlig ikke passer så godt å bli gravid nå. Da sitter spiren som ett skudd, tenker jeg... tihtihihi Og ikke tenk på arbeidsgiver... Sånn er livet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå