Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tenker på i sommer da jeg var ny her på bim, jeg var sjokkert over hvor mange ting en måtte passe seg for og alt som kunne gå galt i svangerskapet. Ikke visste jeg at det fantes så mange bekymringer! Jeg husker for eksempel at jeg leste om ei jente som var redd for at babyen skulle dø fordi ho hadde solt seg og blitt varm -ho hadde hørt at fostervannet kunne koke... Og ei anna ei som var redd for å hente ned kaffikoppene fra øverste hylle fordi det kunne være falig å strekke seg! Nå når det er så kaldt så må jeg stadig kikke innom første trimester sine sider, bare for å se om ikke snart dette spørsmålet dukker opp: Er det farlig å gå ut når det er minus-grader? Kan vannet i kroppen fryse?
Skilpadden Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Det er mye rart man lurer på, og jeg tror noen av spørsmålene også bare er tull... Men det er jo ikke så greit når man plutselig er i en helt ny livssituasjon, og man har hørt både det ene og det andre...
HappyJoy Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 He,he... Jeg kjenner meg igjen, jeg! Ikke det med kokende fostervann, men med mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå