Gå til innhold

Ja nå er jeg 5 uker på vei, hva skjer`a???


Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5 uker på vei.. siden onsdag har jeg hatt litt småblødning og fredag til søndag har jeg blødd en del og har hatt vanlig menssmerter og jeg pleier å ha vondt...

 

I dag mandag har jeg også litt blødning men det kommer og går.

 

Men jeg har ikke blødd så mye som jeg gjorde sist når jeg testet negativt og begge eggene ville jo ikke feste seg...

 

Skjønner ikke en dritt jeg, og det er jo for tidlig å ta u.l....

 

Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 6 og i går begynte det å komme brun utflod/ blod og er litt i dag også.. Er visst vanlig.. men blir usikker. Har du friskt blod bør du vel ringe legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Blødninger kan være skremmende nok det.. Men kroppen ordner som regel opp. Og en blødning behøver ikke bety en SA heller..

 

Når det har gått 25 dager etter befruktning, skal hjerte ha begynt å slå. Før det er det ingen vits å få ul.

 

Anbefaler deg å ta det med ro og tenke positivt. Det går bra i de fleste tilfeller..

 

Denne gangen har jeg ikke blødd noe, men jeg er like bekymret som deg. Er nå i min 13. uke, men greier ikke helt å slippe taket på engstelsen. Skal til legen imorgen, og håper jeg får høre hjerteslagene..

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da... uke 13 ja.. dette går bra jeg skal XXXXX alt jeg har..

 

Skal til legen etterpå å ta en ny blodprøve og skal jo på ultralyd 9 feb men kan høre om jeg kan få tidligere om de ser noe da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme under mitt 1. svangerskap. Dro til legen og ble sykemeldt 1. uke fra jobben. ta det alvorlig.... RING LEGEN!!

 

Men det er veldig vanlig. Jeg hadde slike blødninger i 3 mnd.

Og det gikk veldig bra med oss.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiii gikk det bra?? så herlig.. jeg er sykemeldt 50% men så lenge jeg blør så mye som nå er jeg bare hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør få testet om hcg verdiene stiger. Så du hadde tatt ei prøve på dag 14 etter innsetting.

 

Men ring dit du har fått satt inn eggene dine og fortell at du blør. Da tar de sikkert et par slike hcg prøver på deg. Lenge å gå og vente til uke seks for å få UL for å se om det går bra.

 

Men som de sier over her, så er det ikke uvanlig å blø. Og det kan jo hende evt at det "bare" er det ene egget som kommer....

 

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...