Gå til innhold

Noe paa gang allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i uke 35 og førstegangsfødende. Jeg har vaert plaget med mange kynnere (veldig uregelmessige) siden uke 25, men i gaar kom de i bøtter og spann. De var regelmessige i over 2 timer med rundt 7 minutters mellomrom. Noen veldig kraftige (men ikke saa mye ryggsmerter) selv om jeg laa strak ut i sengen. Baade jeg og samboer ble litt nervøse og i tvil om man ringer føden naar noe saant skjer. Kynnerne dabbet av og kom med 30 minutters mellomrom i løpet av natten til jeg endelig sovnet. Tidligere paa kvelden følte jeg veldig nedpress (som om den lille gnikket hodet frem og tilbake nede i bekkenet mitt) saa kan det ha utløst kynnerne? Jeg har ikke hatt noen blødning, slim eller liknende. Bare vaert litt hoven i ansiktet og paa hendene... Litt tidlig for den lille aa komme saa er dette bare fødselsforberedrende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si, men høres jo i hvertfall ut som om kroppen gjør seg klar til en fødsel. Kanskje lurt å spørre en jm eller legen din? Det kan jo være noe på gang...så greit å sjekke det opp ville jeg tenkt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...