Gå til innhold

Nå får jeg endelig svar!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ringte Danmark nå og får svar ca 12-13 idag... og jeg håper også å få svaret fra min lege her hjemme i dag også.. så da får jeg se om det er stigning eller ikke.

Men lurer:

Jeg startet jo å blø litt onsdag kveld ikke noe mer..

Så kom det igjen til samme tid hehe på torsdag kveld og ikke noe mer.

Så kom fredag ettermiddag og da kom det en del og det har vart ihele helgen med menssmerter ikke mer enn det.. men syns det er så rart at blødningene er så varierte, for pluselig så er det lite eller ingenting så kommer det igjen når jeg er på do og tørker meg og da drøpper det litt i do også.. sånn holder det på i hele helgen..

I dag er det mandag blør jeg litt, men noen av gangene jeg er på do så er det ingenting herregud!!!!!!!!!!!! JEG BLIR GAAAAAAAAAAAAAAL

Trodde det var vanlig å blø hele tiden og mye når man mister, og at det også er en del klumper o.l??

Hva tror dere, hjelp meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7989212-n%C3%A5-f%C3%A5r-jeg-endelig-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud stakkars tullemor!!!!

Kan ikke gi deg noe svar men ville du skulle vite at jeg tenker på deg!

HÅPER at du får det svaret du vil ha senere i dag....MEN jeg ville ha dratt opp til legen i dag å tatt en ny blodprøve....

Ønsker deg LYKKE TIL!!!!

klemmer

Stakkars deg som venter og venter. Godt du skal få svar i dag da, og ta ny prøve så du kan sammenligne resultater for å vite hvilken vei dette går.

Krysser fingrene for at dette går bra xxxxxxxxx

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...