Gjest Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Da har jeg opprettet en twilight tråd på DIB, håper noen blir med over da.. hehe.. at jeg ikke blir sittende å skrive dagbok for meg selv der inne :-) På småtroll 0-1 som vi ble enige om... dagens oppdatering er lagt ut der :-)
Hanne og jentungen Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 Ar funnet og svart på tråden på DiB:)
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 dytter litt jeg, i tilfelle det er fler twilighetere enn meg som ikke fikk med meg dette før jeg gikk inn på dib, hehehe
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 eeeh, ja... det er jo nettopp derfor vi har skrevet denne tråden Vi har hengt inne på bim i et halvår nå med twilight-trådene våre, men siden det nå er bare en av oss som enda ikke har født (de fleste av oss fødte i desember/januar) så har vi flytta over til dib. Men greit å si fra her inne nå i starten så alle får det med seg
Gullemor Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 ) Koselig å høre!!! Satte meg nettopp ned på bim for å skrive fødselshistorie, og tittet nettopp ut av vinduet... Hvem er det som driver og parkerer utenfor??? Jo, svigermor! -Så: Vi snakkes, vennen! Og alle andre dib-twilightere! ;o) Klem fra
Hanne og jentungen Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Gullemor: Gratulerer masse med Ingvild:)) Anonym: tror du har lest litt skeivt, men slik er det når man ikke følger med. Hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå